Minőség elve:
- vonatkozik szakmai felkészültségre, termékre.
- a minőség két irányú garancia.
- közös felelősség.

Megbízhatóság elve:
- szavahihetőség, szó és tett egysége, nem akar másnak látszani, mint ami.

Kölcsönösség elve:
- cél: partnerség, az érdekek összefonódnak.
- döntéskor figyelembe vesszük egymás érdekeit.
- kölcsönös tisztelet.

Hosszú távú kapcsolat elve:
- ha az egyik fél tisztességes (valószínű) a másik is az lesz, mert látja, hogy nem akarják becsapni. Az érdekek nem csak egymás ellenében teljesülhetnek.
- a tartós üzleti partnerkapcsolat a stabilitást szolgálja.
- stabil céghez elköteleződés kell, ahhoz pedig érdekeltség és minőség.

A jó szándék és segítőkészség elve:
- valós képességeink lehetővé teszik, hogy jó szándékú, becsületes üzleti partnerek lehessünk.
- ha ráérzünk a partner valódi igényeire, akkor megoldási javaslattal állunk elő partnerünk felé, segítve üzletét.                                                                                                                                              - a megszerzett információkat szigorú üzleti titokként kezeljük.

A hagyomány- és értékmegőrzés elve:
- cégünknek identitástudata van. Értéket nyújtunk.
- az emberi kapcsolatok terén nem a sekélyes haszonelvűségre törekszünk.

A tisztességes versenyszellem elve:
- megbecsülés, jó hírnév a legjobb referencia.
- etikátlan árversenyben a minőség rovására nem veszünk részt.

A folytonos megújulás elve:
- egy cég versenyképes, ha mindig újabb és újabb igényeket tud kielégíteni.
- A megújulás folyamatainak vezérfonalát partnereink igényei alakítják.

Üzletfeleinkkel PARTNERSÉGI kapcsolat kialakítására törekszünk. A partnerségi viszony egy olyan kölcsönös és kétoldalú megállapodás, melyben arra teszünk ígéretet, hogy üzleti kapcsolatunk tartama alatt képviseljük cégeink érdekeit, a jó gazda gondosságával járunk el partnerünk érdekében akkor is, amikor távollétében kell döntést hoznunk.